Rendeléssel kapcsolatos
Gyakori kérdések
Hogyan tudok rendelni?
A rendelés nagyon egyszerű.
- Tedd kosárba a kívánt termékeidet.
- Kattints a Kosár ikonra a felső menüben, majd a megjelenő oldalsó menüből válaszd a Pénztár gombot.
- Megjelenik a pénztár oldal, itt tudod kiválasztani a szállítási módot és felvinni a szükséges adatokat.
- Kattints a Megrendelés gombra.
Ezt követően megkapjuk rendelésed, és megkezdjük feldolgozását.
Hogyan tudok fizetni?
Jelenleg utánvéttel kiszállításkor a futárnál kell kiegyenlíteni a rendelés összegét.
Milyen szállítási lehetőségek vannak?
Megrendelt termékeink szállításában a GLS Hungary a partnerünk. Partnerünk értesítést küld a csomagok kézbesítéséről.
Az ország egész területére szállítotok ki?
Igen, az ország egész területére kiszállítunk a GLS Hungary partnerünk segítségével.
Tudok cégként is vásárolni tőletek?
Nem, csak magánszemélyek rendelését áll módunkban teljesíteni.
Milyen garancia érvényes a termékekre?
Olyan termékeket szeretnénk forgalmazni, amivel vásárlóink és négylábú barátaik elégedettek, ezért 14 nap pénzvisszafizetési garanciát vállalunk minden termékünkre. A garancia arra vonatkozik, a csomag kézhezvételétől számítva 14 napon belül visszaküldheted a vásárolt terméket és visszaadjuk az árát neked.
Hogyan tudom kicserélni a termékeket?
Olyan termékeket szeretnénk forgalmazni, amivel vásárlóink és négylábú barátaik elégedettek, ezért 14 nap pénzvisszafizetési garanciát vállalunk minden termékünkre. A garancia arra vonatkozik, a csomag kézhezvételétől számítva 14 napon belül visszaküldheted a vásárolt terméket és visszaadjuk az árát neked.
Már leadtam a rendelésemet, de módosítani szeretnék rajta, mit tehetek?
Kérjük vedd fel velünk mielőbb a kapcsolatot, és segítünk.

Ha még lennének kérdéseid vásárlás előtt, kérlek írj nekünk a hello@smartestpaw.hu-ra.